2011. január 31., hétfő

1.fejezet

Sziasztok a nevem Királyi Luszia Magyarországból költöztem Londonba ösztöndíjjal amit nem sok ember mondhat el magáról. A nagybátyám  adta kölcsön a házát, hogy ne koleszos legyek aminek a diri nem nagyon örült de bele egyezett aminek nagyon örülök :)  Azért én se vagyok semmi kijövök ide és összebarátkotok egy milliárdos csemetével luluval ő a legjobb barátnőm, szinta a tesóm mindíg akartam egy hugicát de nem lehetett mert anyum nem tudta volna megszülni a császárba meg belehalt volva. :(
Elmélkedésemből Lulu ébreztett föl

-Luszi jobb lenne indulni mert elkésünk a suliból!-Lulu
-Ja persze induljunk!-mondtam majd beültünk az autómba majd indultunk. Nincs messze a suli de jó dicsekedni az autómmal XD 
-Luszi mi a maji program???-Lulu
-Bulli vagy dvd válasz!-én
-Akkor 1 film és utánna buli!!!-Lulu
-Oké! Mit nézzünk?-én
-Love story?
-Nem azt néztük múltkor??
-Ja de! De attól még jó film ne ellenkezz!
-Megse fordult a fejemben! De az unokatesóm mondott egy filmet asszem szerelem rock hajó vagy valami hasonló.-erre csak felnevetett
-Nem a rockhajó??
-De az! De min nevetsz?
-Az unokatesód nem Twilight-fan-nekem meg le esett
-Mond hogy nem az a csilivili vámpírfaszi játszik benne?
-Nem csak az egyik haverja Tom Sturridge!-nevetett még mindíg
-És jól néz ki?
-Igen fekete a haja és...-itt elhalgatott
-És? Jaj ne mond, hogy nem áll mögöttem!-könyörögtem neki
-Nem de itt ment el és mosolygott szóval meg hallotta.
-Király!

Este mikor végeztünk a lenyával mentunk a Black Angel-ba és ott volt Tom meg.... Robert ezt szóvá is tettem mikor kikértük a sörünket
-Ez a pasi üldöz minket, vagy mi?
-Nem tudom lehet
-Biztos, hogy megakarjuk nézni azt a filmet?
- Még jó!Így csak izgiseb!-ezen kicsit vihogtunk majd abba hagytuk mikor az ¸¸üldőnk''  mellém lépett és megszólalt
-Sziasztok!! A haveromnak tetszel.. őőő....-fordult Luluhoz
-Lulu!-segített neki a barátnőm
-Ok! Szóval bejösz Robnak és azt kérdez nem csatlakoznátok-e
- Hát kösz de n...-itt félbeszakítottam
-De szívesen csatlakozunk-mondtam mire Tom rámmosolygott én meg Lulura néztem 1 ,,jó moka lesz'' arckifejezéssel

2 megjegyzés:

  1. Shadow of the witch. És amúgy tetszik ahogy írsz!
    Figyi, állapodjunk meg abban, hogy én irok neked komit, és megpróbálom híresebbé tenni a blogodat, és te is írsz nekem komikat! Persze csak ha akarod!!! Én nem azt mondtam, hogy muszáj!
    Szóval, majd írd meg a válaszodat komiban! OK??

    VálaszTörlés